• (Android/iOS) Soul Knight точки злому

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Soul Knight ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Soul Knight IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ точки злому ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Soul Knight 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Гра тупа не грайте в нее бо у вас буде погане віттющя

    Спочатку я люблю гру. Збій і заморожування руйнують гру, зараз я ненавиджу це. Я дуже вдячний, якщо ви зможете виправити це найближчим часом.

    Я любив цю гру донедавна без причини, вона зависає на екрані і каже, що починається і ніколи не завантажується

    Тому я грав і підійшов до холодильника і спробував отримати безкоштовні дорогоцінні камені, гра вийшла з ладу, і я втратив весь свій прогрес. Який чудовий досвід.

    ця гра глюче і я неможу в неї зайти

    Дуже класна гра, але жалко, що багато персонажів за гроші

    Найкраща мобільна гра, в яку я коли-небудь грав, і це вже кілька років, але досі немає багатокористувацької онлайн-ігри. Це було надто довго без способу — навіть не обов’язково бути традиційним сервером на стороні ігор, чому б просто не дозволити нам перенести і запустити свій власний?

    Нове оновлення не дозволяє мені відкривати програму. Я можу відкрити її спочатку, але коли я виходжу й відкриваю її вдруге, гра просто не дає мені грати. Я хочу грати. ТАКОЖ ВІН ЗАВАНТАЖУЄ РЕСУРСИ щоразу, коли я відкриваю програму. Я думаю, що це кінець лінії для цієї гри, яка мені подобалася. Помилка продовжує існувати. Але з виходом нової гри я сумніваюся, що зараз ви зможете це виправити.

    Чудова гра, але щоразу, коли я отримую рекламу League of Legends Rift, відеобуфери, і завантаження займає занадто багато часу

    Soul Knight Action gaxc

    Класно ну трохи не чітко. Пробачте... Але мені дуже подобається

    Ви гто заздав гру дібілі

    Прикольна гра

    Ця гра, безумовно, найкраща підземелля, яку я знайшов. Я грав у більшість ігор Diablo, і ця гра займає перше місце. Його оригінальні ідеї, веселі доповнення та нескінченні можливості дозволяють отримати різні враження щоразу, коли ви заходите в підземелля. Я граю в гру вже майже 5 років, і вона жодного разу не застаріла! Я сам грав у цю гру з друзями, і вона стає тільки кращою. Гра чиста, база гравців приголомшлива, навіть коли ви хочете грати, це весело!

    Гра дуже хороша но один - половина персонажів і навиків за донат, але є безкоштовні квитки (можно пограти за персонажа безкоштовно)поетому 5 звёзд

    Гра працює в режимі реального часу і не сильно залежить від Wi-Fi. Це більш чиста версія перев’язки Ісаака, але трохи коротша. Не платять, щоб виграти функції, а додатковий вміст варто купувати за його поточною ціною, але не тиснути. Гарна робота розробників.

    дуже погана гра бо вона піксельна

    крута гра

    Єдине, що я хочу, це багатокористувацький режим онлайн, чи можете ви це додати???? Ніби я чекав на це 2 роки, я щойно повернувся, завантажив гру та перевірив, чи додали ви багатокористувацький режим онлайн, я був дуже розчарований. Деякі люди хотіли б цього також, тому що в мене є друг, який живе далеко, і ми не можемо грати в це разом :( сподіваюся, ви додасте це незабаром

    це сама найхужа гра в моїй жизни. постоянние баги,лаги меня ето задалбивает!

    Soul Knight Action rks

    Мультіплеер не працює. Там щось говориться про оновлення версії, але ми перевірили, чи це була та сама версія. Коли я вийду з вестибюля, мій друг нарешті зможе приєднатися, але завмер. Це також не одностороннє, я спробував це з кількома друзями.

    Я грав деякий час, і це чудова гра без реклами, багато персонажів, зброї та здібностей, кілька режимів, це дійсно весело, і я б рекомендував її всім, хто любить такі ігри.

    Проста 5 звёзд.

    Гра дуже класна

    Вилітає прямо на екрані завантаження після Unity.

    Я в шоці... Це рай рай але добавте 4 локацію скільки можна??? Вона буде важкою додати боса СЕБЕ!!! Той герой за кого ти граєш з тим ти і будеш битися в четвертій локації.... Після бою в тебе 1 серце і ти ламаєш кристал монстрів коли ти це робить на тебе вилітають три боса, які вибухають і їх з'їдає чорна жижа тобі потрібно тікати. а інше кришка а потім він доганяє і...вбиває ви оживляєтеся бієтеся з цим богом мертвих і перемагаєте це буде хардкор а то гра ізічна надіюсь ви читаєте це.....

    Гра норм

    Ця гра нормальна, але повна помилок і проблем, коли телефон розряджається, в кращому випадку заслуговує 2/10 за кількість проблем, які вона має.

    Існують різні версії між Android (3.4.2) і iOS (3.4.3), тому ви не можете грати в багатокористувацьку локальну мережу між різними ОС уже майже місяць...

    Soul Knight ઍક્શન yrqi

    Гра крута але дуже швидко набридає а так норм..

    Такі ігри зараз випускають. Я в захваті


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :